Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Τι αφορά το πρόγραμμα Digi-Retail του ΕΣΠΑ

To πρόγραμμα Digi-Retail (Πρόγραμμα Ενίσχυσης Επιχειρήσεων Λιανεμπορίου για Ψηφιακές Εφαρμογές)  αφορά την επιδότηση σε ποσοστό 40%
έως 60% επενδυτικών σχεδίων που υλοποιούνται από επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στον χώρο του λιανικού εμπορίου. Τα επενδυτικά
σχέδια θα πρέπει να αφορούν προμήθεια υπηρεσιών, εφαρμογών και εξοπλισμού πληροφορικής.

Σε ποιους νομούς και περιφέρειες ισχύει : 
Το digiretail καλύπτει το σύνολο της επικράτειας και έχει συγκεκριμένο προϋπολογισμό ανά περιφέρεια.

Νομική μορφή εταιρίας :

Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετάσχουν μεμονωμένες Προσωπικές, ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ,ΑΕ  (όχι ενώσεις εταιριών, κοινοπραξίες και μη κερδοσκοπικές).
Δεκτές γίνονται προτάσεις είτε μεμονωμένων εταιριών είτε εταιριών που διαθέτουν υποκαταστήματα.

Προϋποθέσεις συμμετοχής
  • Η επιχείρηση έχει Κωδικό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) ο οποίος εντάσσεται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και δεν εμπίπτει στα κριτήρια
    διαχωρισμού πράξεων των Ταμείων ΕΤΡΑ, ΕΓΤΑΑ (Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης και ΕΤΑ (Ευρωπαϊκό Ταμείο Αλιείας),
    ανεξάρτητα από τα μεγέθη, από τις πολύ μικρές (με μηδέν εργαζόμενους) μέχρι πολύ μεγάλες, ανεξαρτήτως προσωπικού ή κύκλου εργασιών.
  • Η επιχείρηση λειτουργεί νόμιμα και δεν είναι υπό πτώχευση, εκκαθάριση ή όποιον άλλο συμβιβασμό.
  • Να μην έχει επιδοτηθεί περισσότερα των 200.000 € από επιδοτούμενα προγράμματα την τελευταία 3ετία ( κανόνας DeMinimis )
  • Να είναι σε θέση να διαθέσει ως ίδια συμμετοχή το 25% του προϋπολογισμού του επενδυτικού σχεδίου.

Ποιες κατηγορίες δαπανών εντάσσονται  
  1. Εξοικονόμηση πόρων με την χρήση τεχνολογιών πληροφορικής. Ενισχύονται δαπάνες που αφορούν προμήθεια εφαρμογών και
    υπηρεσιών (ενδεικτικά) για :
    • Ηλεκτρονική έκδοση παραστατικών
    • Ηλεκτρονική τιμολόγηση με την χρήση φορολογικών μηχανισμών
    • Υπηρεσίες ολοκληρωμένης παρακολούθησης λιανικής (π.χ. διαχείριση πελατολογίου με συστήματα CRM) Παρακολούθηση
      προϊόντων-αποθήκης
    • Εφαρμογές RFID
    • Επιχειρηματική ευφυΐα (Business Intelligence)
       
  2. Προώθηση των πωλήσεων με την χρήση προηγμένων τεχνολογιών πληροφορικής .  Ενισχύονται δαπάνες που αφορούν
    την προμήθεια :
    • Συστημάτων επιβράβευσης πελατών (loyalty cards),
    • Εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας (π.χ. διαδραστικές βιτρίνες και πίνακες)
    • Υπηρεσίες προβολής και προώθησης μέσω μηχανών αναζήτησης
    • Υπηρεσίες προβολής και προώθησης μέσω των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης (π.χ Facebook )
    • Υπηρεσίες εξατομικευμένης προώθησης προϊόντων σε υπάρχοντες πελάτες με βάση το καταναλωτικό τους ιστορικό
    • Εφαρμογές προώθησης πωλήσεων με την χρήση γεωγραφικών συντεταγμένων ( geo-location)
    • Ηλεκτρονικά κουπόνια (e-coupons) ή κουπόνια αγοράς μέσω κινητού (m-coupons)
       
  3. Κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων (Ε-shops), όταν αυτά συνδυάζονται με εφαρμογές και υπηρεσίες των δύο βασικών
    κατηγοριών
Ύψος επενδυτικών σχεδίων 

Τα επενδυτικά σχέδια θα πρέπει να κυμαίνονται από 5.000 € έως 500.000 €. ενώ το ποσοστό επιδότησης κυμαίνεται μεταξύ 40% και 60% . Τόσο το
ύψος του αιτούμενου προϋπολογισμού όσο και το ποσοστό επιδότησης εξαρτάται από το μέγεθος της επιχείρησης , όπως επίσης και από τον μέσο
κύκλο εργασιών της τελευταίας 3ετίας. Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται στα 100.000.000 € Το κόστος του ΦΠΑ δεν είναι
επιλέξιμο και βαρύνει εξ ολοκλήρου την επιχείρηση. Στο πρόγραμμα προβλέπεται η χρηματοδότηση και μέσω τραπεζικού δανεισμού. 

Προθεσμίες υποβολής φακέλων

Η υποβολή των φακέλων  θα ξεκινήσει από 14/1/2011 με ημερομηνίας λήξης την 15/2/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου