Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

SEO & Google Analytics

Σεμινάρια seo & google analytics σε Αθήνα & Θεσ/νίκη

Το Σάββατο 29 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα και το Σάββατο 5 Απριλίου στην Θες/νίκη το σεμινάριο SEO & Google Analytics από την εταιρία A bit Of Greece.
Θεματικές ενότητες σεμιναρίου:
Search Engine Optimazation: Το site σας δεν φτάνει να είναι μόνο εικαστικά ωραίο, πρέπει να σας φέρνει και πελάτες. Πώς θα εμφανίζεται ψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης;
  • Τι είναι και τι ΔΕΝ είναι το SEO
  • Διαφορές ανάμεσα στα δύο εργαλεία το Search Engine Marketing: SEO & Google Adwords. Ποια τεχνική θα επιλέξω κάτω από ποιες συνθήκες;
  • Ανάλυση του site μου.Πώς θα βρω πού εμφανίζεται το site μου στις αναζητήσεις; Ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν οι επισκέπτες της σελίδας μου; Ποιες φράσεις μου «φέρνουν» επισκέπτες;
  • Ανάλυση-Έρευνα ανταγωνισμού . Εργαλεία για την ανάλυση των ανταγωνιστικών sites
  • Έρευνα λέξεων-κλειδιά: Πώς και πότε αναζητούν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης προϊόντα σαν τα δικά μου; Ποιες λέξεις-κλειδιά είναι τα σωστά για το site μου;
  • Βασικά στάδια του SEO: On Page SEO & Off Page SΕΟ
  • Τεχνικές για On page seo (όνομα, τίτλοι σελίδων,meta tags κ.α)
  • Διαχείριση περιεχομένου
  • Τεχνικές για Off page SEO:Blogs-Directories-Forums
  • Article marketing
  • Social Media
Google Analytics: Μπορείτε να μάθετε τα πάντα για τους επισκέπτες του site σας, ώστε να τους μετατρέψετε από επισκέπτες σε πελάτες.
  • Πόσοι επισκέπτονται το site μου κάθε μέρα;
  • Από ποιά sites έρχονται στο δικό μου;
  • Πόσες σελίδες του site μου διαβάζουν και πόση ώρα κάθονται μέσα στο site μου;
  • Τι δουλεύει σωστά στο site μου και μου φέρνει πωλήσεις και τι όχι;
Μελετώντας την στάση των επισκεπτών του site μπορούμε να πάρουμε χρήσιμες πληροφορίες για το τί ενδιαφέρει στο site μας και τί πρέπει να αλλάξουμε. Μπορούμε επίσης να καταλάβουμε τις προτιμήσεις των επισκεπτών μας ώστε να μπορέσουμε να τους πουλήσουμε με επιτυχία προϊόντα ή υπηρεσίες.
Το σεμινάριο απευθύνεται:
  • Σε όσους θέλουν να εκπαιδευτούν στο SEO, έτσι ώστε να μπορούν οι ίδιοι εύκολα και γρήγορα να κάνουν ενέργειες που θα δίνουν ώθηση στη ιστοσελίδα τους
  • Σε όσους επιθυμούν την καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδας ή του e-shop τους στον παγκόσμιο ιστό
  • Σε όσους είναι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων και θέλουν να αποφασίσουν πως θα ξεκινήσουν εργασίες SEO
  • Σε όσους θέλουν να ελέγχουν την πρόοδο των εργασιών (SEO) και την αποτελεσματικότητα τους όταν αυτές ολοκληρωθούν
  • Σε Webmasters που θέλουν να γνωρίσουν τα βασικά του SEO
Μετά το τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν λάβει τις απαραίτητες γνώσεις και τα απαραίτητα εργαλεία για να βελτιώσουν την κατάταξη της σελίδας τους στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Θα λάβουν επίσης μία λίστα με όλους τους σημαντικούς για την Google ιστότοπους, ώστε να τους χρησιμοποιήσουν στις εργασίες SEO. Τέλος θα μπορούν να ερμηνεύουν την κίνηση στο site ή στο e-shop τους, να "διαβάζουν" τους επισκέπτες της σελίδας τους και να μετατρέψουν τις επισκέψεις σε πωλήσεις.
Εισηγητές Σεμιναρίου
Βίκυ Πέππα: Γενική Δ/ντρια της A bit Of Greece: 12 ετής εμπειρία στην Δ/νση Marketing μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιριών μεταξύ άλλων σε Pepsico, Κορρές Φυσικά Προϊόντα, L'oreal, Όμιλος Μαρινόπουλου. Απόφοιτη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου           Θεσ/νίκης-τμήμα Μαθηματικών και κάτοχος MBA (Master in Business Administration) του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Νομικός Στρίγκος: Webmaster & SEO expert: Πολυετής εμπειρία στην κατασκευή sites, e-shops και στην εμφάνιση τους στις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης
Μετά το τέλος του σεμιναρίου θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης καθώς και η παρουσίαση σε cd.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου